Äkäslompolo

Tävlingen igår gick sådär den också.. Tekniken fungerade inte alls, men det beror sekärt till viss del på att fästet på skidorna inte var det allra bästa. Så det gick liksom inte att skida fullt så hårt som jag ville... Men inte tänker jag haka upp mig på att denna tävling gick sådär nu, utan det är bara att sikta framåt.
 
Efter tävlingen körde vi till Kemi där vi övernattade på hotell och i efter frukosten i morse körde vi vidare till Äkäslompolo. Vi stannade i Haparanda och handlade mat i Sverige, köpte en massa goda saker som inte finns i Finland. Då vi kom fram och hade packat in allt i stugan så for jag ut på en liten skidtur. Älskar Lappland!  Senare ikväll kommer Elin och hennes mamma hit till vår stuga och firar in det nya året!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0