15 april

Har varit på suuper bra humör hela dagen, har inte varit sur en enda sekund och har skrattat 99 % av skoldagen.. Vet faktist inte varför jag har varit så glad på sistone, men livet är helt enkelt super nu!
På fysik hände en äcklig sak.. Han som satt bredvid mig började spy helt mittiallt på timmen, uääk.. Och på modersmål rejsade jag och lagade ut hela den tråkiga ordboken, så nu behöver jag inte jobba i den mera i heela mitt liv!! Då jag kom hem från skolan åt jag mellanmål och for sedan och tränade (det regnade ute, jelp). Just nu väntar jag på att maten blir klar och sen ska jag lägge mig ner i myskläder och umgås med samhälls boken resten av kvällen.. Men den behöver väl också lite sällskap ibland... :P
 
gammal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0