Aktiv söndag

Denna soliga söndag började med att baka en kaka till lillebror (försenad födis kaka, var borta på hans födelsedag så lovade att jag skulle baka en). Efter lunchen for jag med Hannes på långlänk runt sjön, gick rätt så lätt, förutom de sista kilometrarna, då man började känna i benen att man inte sprungit så långa länkar på några månader. Men det går alltid bra om man har någon att prata med. Blev just under 2 timmar i det härliga vårvädret. Låg sedan en stund i soffan innan jag började med dagens värsta drabbning, städa ur klädskåpet.. Det blev en stor hög med kläder som är för småa eller som jag inte använder som nu ska bort, skönt med lite mera rum i skåpet. Sen dammsugade jag och tog en snabb dammtorkningsrunda i rummet och nu äntligen kan jag slänga mig på sängen med bra musik i bakgrunden och baara ta det lungt och samla nya krafter för skolveckan. Ikväll blir det väl lite söndagsmys med familjen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0