FinnSping 2013

Var som sagt ner till Paimio över helgen på årets första orienteringstävlingar. På lördagen gick det riktigt bra, bommade nästan ingenting, så är riktigt nöjd med loppet. Slutade till slut på en tredje plats, endast 3 sekunder från andra och 30 sekunder till vinnaren. På kvällen var vi till våra söta kusiner som bor i Åbo som vi inte sett på jätte länge!
Idag var det stafett vilket också gick bra för min del. Sprang startsträckan i damernas huvudklass ( :S ), och var nog helt döslut när jag kom i mål. Alla sprang ju på som bara den i början, men sen när gafflingarna kom och alla splittrades började det lugna ner sig lite. Men mot slutet blev det rusning igen. Bommade smått på någon kontroll, men är nöjd med loppet ändå.
 
Sådär annars har jag haft en bra helg med underbart väder, men i morgon blir det skola igen men dock endast två dagar innan det är första maj! Våren är här!
 
gamla bilder som inte har ett dugg med inlägget att göra, men hade inget annat idag..

Kommentarer
Postat av: Jenny

De va underbart o sees!! Ser framemåt nästa helg o väntar redan på Staffetkarnevals helgen!!! Kramis <3

Svar: jejej, jag oxååå!! <3
alexandrae.blogg.se

2013-04-28 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0