Heelg

Vaknade ca halv 9 idag och klockan 10 for jag på långlänk med Hannes. Vi hade tänkt springa en ny rutt och lyckades tappa bort oss.. Orkade inte springa tillbaka så vi sprang in i skogen och ingen visste var vi var (vi är ju orienterare nivet..). Men till slut kom vi ut till vägen tillbaka, så länken blev liite längre än planerat, men vädret var så fint så det var bara bra. Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt och kolla lite One Tree Hill avsnitt.
 
Gårdagen spenderades först i skolan såklart, där vi hade bla. MK test på gympa. Efter skolan körde jag och några andra in till stan och åt och gick omkring där en stund. Sen for vi till SIngsby och satt där i en lekpark och åt godis och talade innan vi åkte hem tillbaka. Det var en kul kväll i alla fall!
 
Och ett minus med gårdagen var att jag hade fått tillbaka min moped från service, men hamnar att föra den tillbaka. Den gick liksom bättre före vi förde den dit än vad den gör nu, den orkar knappt uppför backarna..Eller jo, om man har tålamod att köra gasen i botten och den bara går 20km/h  så då går det, men så långt tålamod har inte jag...
 
Nästa helg börjar orienteringssäsongen med FinnSpring, helgen efter det bär det av till SVerige på 10mila och om exakt en månad är det Sprint FM och Ultralånga FM, huhhuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0