När livet är på topp

Usel bloggning, men livet är på topp. Har just kommit em från en super vecka i Tjeckien på träningsläger. Visste att det skulle bli bra, men absolut inte så här bra som det blev. Har skrattat helt massor och haft super kul med super sällskap. Vi har tränat i mäktiga skogar tva gånger per dag och skönt att löpningen börjar gå bättre nu efter all skidning under vintern. Men som sagt skogarna var mäktiga, eller rättare sagt stupen.. Pulsen var ganska hög när man skulle ner för alla stup. Och upp också. Man visste inte om man skulle klara sig levande.
Veckan gick allt för fort och skulle gärna ha stannat där i en vecka till. Men på onsdag var det då dags att åka hem igen.. Och efter att ha åkt bil i 1½ timme, flygit 2 timmar, sprungit runt i Hesa på flygfältet i 5 timmar och ytterligare flygit 1 timme så hann jag knappt lägga mig ner på kudden innan jag somnade.
 
Saknar det redan, och kan nog inte riktigt förklara hur bra vi egentligen hade det. Och med trerätters alla dagar till lunch och middag mår nog alla bra. Här kommer de få telefonbilder jag knäppt under veckans gång..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0