Påsklovet

Har haft ett rätt så lugnt sportlov. Har inte tränat nästan något, endast någon enstaka kort lugn länk. Hade ju sjuk hals i veckan, men den försvan till helgen, har dock kännt mig lite trött och så men börjar nu känna mig på hugget igen. Tog det lugnt nu eftersom jag inte ville bli sjuk till denna vecka då vi far på orienterings läger till Tjeckien!
 
Fast helst av allt skulle jag ha velat fara på många långa härliga skidlänkar i det underbara vädret (och allra helst i Lappland). Men vill inte bli sjuk. SÅ nu blev det ett lite annorlunda påsklov än planerat.
 
Fredag och lördag spenderades i alla fall hemma, på lördagen var jag ut på en kort trög skidtur. Igår kom Ellens hit på mat och det var riktigt trevligt. Idag lagad jag och resten av familjen piknik och for ut till björkö och gick ut på isen i härligaste vädret. Sen har jag också packat en del och nu myser jag framför tvn.
 
instagram bild på mina påsk cupcakes, hehe. Men dom var goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0