HEMMA

Fredag idag och började skolan redan klockan 8. Efter dagens slut åkte jag hem och for iväg på en rullskidstur i den vackra kvällsolen. Nu sitter jag med en sprillans ny laptop och försöker förstå någonting av den och laddar över bilder från gamla datorn till den här. 25000 bilder, voi huhhu, det lär ta en stund.
Och nu är då allra första skolveckan i vörå förbi, och den har varit riktigt bra. Roliga kvällar, träningar och nya vänner redan. Tror jag kommer trivas riktigt bra där i fortsättningen också.
 
 :)
 
I morgon ska jag på tävling till Nykarleby, långa DM, och på kvällen har vi kräftskiva med grannarna. Ska förresten göra ett "sommaren 2013" inlägg någon dag denna helg. Men seeya!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0