Höstfeelis & älgflugor

Gårdagen började med en rullskidsträning före skolan och skoldagen var helt okej.. Efter skolan läste jag på geografi förhör och sen stund senare åkte vi iväg på orienteringsträning. Var en riktigt bra träning på 1:15000 karta. Fick också jätte mycket höstfeelis i skogen, älskar att orientera på hösten! ...bortsett från alla tusentals älgflugor som tydligen hittat hit nu också... Plockade bort heela tiden i skogen, tog bort massor innan vi satte oss i bilen, och ännu några i bilen också OCH sen kom det värsta.. när jag stod i duschen hittade jag sekärt 20st i håret och ännu till och med när jag stod i köket och värmde mat tog jag bort 3 st... Så bortsett från dom älskar jag hösten♥
 
Idag hade jag sovmorgon, eftersom jag börjar skolan först kvart före elva och har vila nu på förmiddagen. Efter skolan idag har vi "långa löptestet" i skidspåret..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0