Långdistans & Stafett

Host.. ja vad ska man säga, inte kan det väl alltid gå bra eller? Har inte så hemskt mycket annat att säga om lördagens långdistans (som för övrigt verkligen inte var lång..).. Jag avbröt. Första gången i mitt liv. vau. Trodde aldrig det skulle hända. Men nu hände det och sånt e livet ibland. Nya tag nästa dag!
 
 

Stafetten idag löptes i samma skog som lördagens tävling, och nu hade jag i alla fall vant mig med terrängen. Jag hade startsträckan i vårt lag och gick riktigt bra, såg ingen i min klass på hela banan, så fick köra mitt eget race. Början gick super, men sen kom en fruktansvärt onödig bomm på sjunde kontrollen på ca 2-3minuter. Kom i alla fall andra till växling och skönt att något av helgens lopp gick någolund bra. Laget blev till slut femte.
 
Katjas och mitt "team losers" från igår böts ut till "team winners" idag, haha jeej.
 
 
 

Nu var tre tävlingsdagar över och nu blir det att försöka samla ihop och få med sig alla saker och sedan i morgon bege sig till Vörå. Och på tisdag börjar skolan.. Vart har på riktigt sommarlovet tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men som vi redan konstaterade igår såg du i alla fall glad ut på spurten trots att du avbröt. Hoppas du får med allt ti Vörå, i annat fall är de ju inte långt o fara efter... ;) Ha de super o synes på NuJu!! <3

Svar: haha juup int kan man va sur så ;) jeep vi syns!! <3
alexandrae.blogg.se

2013-08-11 @ 19:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0