Medeldistans

Var ju somsagt på första tävlingen av FSOM idag och det handlade om medeldistans. Har aldrig riktigt tyckt om medeldistans.. Korta kontrollavstånd, kort bana osv.. Gick inte desto bättre idag heller. Hade inget flyt alls, hamnade att stanna jätte ofta och orienteringen funkade bara inte idag (kan bero på att jag inte sprungit med karta i handen på typ 3 veckor, och därför har flytet jag hade före det seglat iväg lite). Bommade också några kontroller.. Kom ändå i mål på bronsplatsen, vilket jag var förvånad över om man tänker på hur loppet gick. Men benen var rätt så pigga ändå!
Hoppas på att orienteringen funkar bättre i morgon och att jag får min revansch!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0