Chillar i sängen

Ligger för tillfället i sängen och lyssnar på musik och kollar på gamla bilder. Börjar bli smått tråkigt att spendera sina dagar (sportlovsdagar dessutom!!) i sängen och stirra in i tv eller dator rutan eller sova.. Men vet ni vad? Jag har ingen feber mera, happyhappy! Har bara liite sjukt i halsen och känner mig piggare än vad jag gjort de senaste dagarna. Och efter att ha proppat i mig en massa halspastiller och varm dricka så känns halsen bättre nu än vad den gjorde i morse. Och känner mig pigg och rastlös nu, men tänker ändå ta det säkra före det osäkra och sitta inne och vila ännu idag så är jag nästan säker på att jag är helt frisk i morgon.
 
 
Snart kommer åtminstone VM i tv (damernas 10km) så då ska jag i alla fall kolla på det. Sen tror jag att jag ska färdigställa huslig ekonomi projektet jag påbörjade igår, så har jag det undan. Det lär bli stressigt annars, eftersom alla prov börjar nu efter sportlovet och så ska vi ha ett 5 - 20 min långt föredrag i religion, och jag är en av dom första, så borde börja på det också.. suck -_-  Nåja, har ju ändå inget annat att göra, så lika bra att göra det nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0