FSSM

Jag vet att jag är sämst på att blogga just nu, men har inte haft tid/ork/lust att blogga på senaste tiden. Istället har jag gjort en massa annat kul, som till exempel varit till Ekenäs på Finlands svenska skidmästerskap. Skidade dock ingen sprint på fredagen, eftersom jag just varit sjuk. Men på lördagen var det 5km skate, kände mig nog lite seg och så på morgonen, men det berodde antagligen på att jag just varit sjuk. Och under själva kroppen kände jag nog av i kroppen att jag varit sjuk. Men det kändes ändå bättre än vad jag hade förväntat mig, så det är ju positivt. Och så tog jag ju hem guldmedaljen också, jeje, 22 sekunder före tvåan! På söndagen var det stafett och jag skidade i damklassen, sträcka 2, och då tog vi hem en silvermedalj!
 
Bild från IFJOL!
 
Så med en guldmedalj och en silvermedalj får nog denna helg godkänt i alla fall ;) nu är åtminstone förskylningen borta, så det är ju huvudsaken!
 
Vi kom hem lite före klockan åtta igår kväll och då gick jag genast i duschen och därefter till sängen och läste en stund innan jag somnade redan lite före klockan 9 och vaknade i morse halv 8 och for iväg till skolan. Så det blev hela 10½ h sömn i natt (på en skoldag!!!), och hur skönt är nu inte det? Älskar att sova<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0