Lördagen den sextonde februari

Sovde som sagt hos Ellinor med Jennifer och Janina i natt och hade kul som vanligt. Kollade film, åt, pratade och skrattade. Kom hem ca klockan ett idag och åt mat innan jag for och skidade. Sen dess har jag inte gjort så värst mycket.. Ätit mat, kollat på filmer från när jag och Lukas var småa och bara chillat. Ska packa väskan tills i morgon snart och sen gå ner och kolla tv en stund innan jag hoppar till sängs.
 
I morgon ska jag på min första skidorienterings tävling för i år, ska bli kul! På förmiddagen är det inviduell sprint och på eftermiddagen sprintstafett i par. Så nästan hela dagen kommer gå åt till det, plus läxor på kvällen. Så troligen ingen bloggning i morgon ;)
 
 
Två bilder från TVÅ ÅR TILLBAKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0