Måndag igen

Skidorienteringen igår gick bra, på sprinten på förmiddagen fick jag silver och på parstafetten fick vi guld. Och från stafetten fick vi också varsitt 80 euros presentkort till Suunnistajan kauppa, så det var ju super braa! Och det var kul som bara den att skidorientera, synd att man inte hinner göra det så många gånger per år...
 
Men den här måndagen har varit en helt vanlig måndag, inget speciellt i skolan alltså. Håller som bäst på att laga någon mat till mig och ska sedan fara och skida.
 
 
I morgon är jag nästan säker på att jag inte kommer att blogga, men programmet ser ut såhär: Skola, hem, läxor, medaljkaffe för landskapsstafetten, skidträning, hem, sova. Så nu vet ni det, hejdå!

Kommentarer
Postat av: eva enlund

Du är duktig du som vanligt.

2013-02-18 @ 17:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0