Onsdag & Torsdag

Igår i skolan hade vi inte så många vanliga timmar. Först hade vi biologi och sen var vi till kulturhuset och såg på gymnasiets musikal och efter lunchen hade vi en timme matte. De tre sista timmarna åkte vi till Vasa yrkesinstitut på studiebesök, gick omkring till olika linjer och dom berättade lite om det och sånt. Men jag tycker att det är super skönt att ha allting på klart vart man ska nästa år, så behöver man inte få panik över det i sista stund!
 
På kvällen var jag på "Femman-cup" (föreningstävling) så det blev ett bra fart träningspass.
 
Idag hände inget speciellt i skolan och ikväll har jag haft styrketräning här hemma och efter det åt vi Tortilla, mumsmums! Nu ska jag städa rummet och packa, för i morgon efter skolan åker vi till Keuruu på stafett FM. Men kommer nog hem på lördag kväll :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0