3.1.2013

Igår körde jag och Elin backdrag i en 1,7 km lång uppförsbacke (iso metsän nousu) och tungt var det. Sista varvet var nog en riktigt plåga för benen, men när man väl hade det över så var det super skönt.  På kvällen for vi över till Sverige och handlade på Ica Lahtis, köpte festis och lite smått och gott till. Sen var jag på en kort länk innan vi åt super god mat hos "grannarna".

 

Idag tog vi en tur runt berget (Simon, Elin och jag) och det var en rolig skidtur. Åt just och nu ska jag kolla nåt avsnitt av Pretty little liars innan damernas lopp i Tour de ski börjar. Senare ikväll ska vi till Eväskori och äta pizza.

 

Såhär fint var det på ett ställe idag när vi skidade.
 
Anonym: "Hur många skidor har du som är i användning nujust? Per stil? :)
-Tack för kommentaren, men skriv gärna namn nästa gång :) Men jag tror att jag har 3 skate skidor som jag använder nu just. Och av klassiska paren har jag väl typ 3½.. 3 stycken som är bra till mig och dendär halvan är ett par som nog är allt för mjuka, men som jag använder bara ibland på träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0