Maakuntaviesti

Steg upp tidigt i morse och for iväg med buss till Lehtimäki där årets landskapsstafett hölls. Jag skidade som sagt tredje sträckan, 3km skate. Och banan var faktist super rolig, det gick upp och ner och upp och ner och lite mera upp och ner. Och glidet var super idag! Loppet gick helt okej, det skulle ha kunnat gått bättre men också mycket sämre. Hade i alla fall bästa etapptid, 30 sekunder före alla andra på min sträcka, så jag får väl nog vara nöjd. Sist och slut vann vi med lite över 1 minut över Seinäjoki. Go Korsholm!
 
Sen vi kommit hem har jag kollat Tour de ski, varit i bastun och bara slöat. I morgon är det då back to normal igen, alltså skolan.
 
 
 
Ett minus med dagen var min mössa.. Den for upp över hela öronen under loppet, så när jag kom i mål kändes det som om jag inte hade några öron kvar.. -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0