Tappade mössan..

Var som sagt tävling i Malax idag och det kändes nog riktigt bra. Men vi var bara två i min klass, och jag vann med lite under 1 minut. Tyckte att jag fick allt att funka ganska bra idag, så nu ser jag framemot vinterns alla stora tävlingar. Men mitt under loppet föll min mössa av, försökte få på den ordentligt flera gånger, men lyckades inte, så hux flux låg den på marken..
 
Nu ska jag packa klart och sedan ikväll ska jag till stan med Jennifer och Ellinor och äta och fara på bio. Och i morgon bitti är det riktning mot Vuokatti som gäller. Kommer kanske att slänga in något inlägg därifrån också, ifall jag har lust och orkar. Men kommer i alla fall hem sent på Torsdag kväll.
 
 
Pga bildbrist så får ni några instagram bilder från en tid tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0