Tired girl

Nu ligger jag och Ronja i våra sänger och nördar, men ska väl snart gå och sova eftersom vi är super trötta.
 
Igår hade vi en rolig skidträning på förmiddagen och på eftermiddagen styrke test (bänkpress, 5min magmuskel, "dra upp sig på stången") och jag är riktigt nöjd, förbättrade allt från förra gången, så lite starkare har jag i alla fall blivit i höst.
 
Idag hade vi sprintträning på förmiddagen och "hankikävely" på eftermiddagen, vi pulsade omkring i snön i en och en halv timme i den mörka skogen, haha, så det var ganska kuul.
Men nu säger jag god natt UTAN någon bild, det får ni leva med...
 

Kommentarer
Postat av: eva enlund

Oj oj vad ni kämpar. Här sitter man mest framför TVn, men så tänker jag ju inte delta i några skidtävlingar heller. Ha det så bra. fammo

2013-01-16 @ 12:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0