Wake me up

Våra gäster for hem ca 12 tiden idag och efter det gjorde jag inte så mycket.. Fotade, kollade oth, läste tidning osv.. Halv 7 for jag i alla fall iväg på styrketräning till Smedsby, var speciellt tungt för armarna idag. Har just ätit våfflor, mums, och nu ligger jag i sängen och lyssnar på feelis musik och drömmer mig tillbaka till Sälen.. Varför är det så länge till nästa långläger med IR gruppen?
Nåjo, i morgon på morgonen ska jag i alla fall och cykla med Lukas och efter det far vi till villan och stannar där tills slutet av veckan någongång.
 
<3
 
Märkte just att jag verkligen borde få någon ordning på alla tusentals bilder som finns på datorn.. Meen gör det en annan dag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0