18 juni 2013

For idag på morgonen och la ut några kontroller till kvällens ärevarv. Sen körde jag till GW gallerian och köpte lite jag behövde. Då jag kom hem låg jag mig ute i solen med musik och började läsa en bok (ja, ni läste rätt!) och tog ett dopp i bassängen. Ikväll var det då ärevarv för hela femman (man fick springa, orientera eller rullskida) och jag rullskidade med Madde i en timme. Sen for jag med Hannes och tog in kontrollerna från orienteringen tillbaka.
 
 
Bilder från den sköna stunden i solen idag.... :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter härligt!! O vetu vaa??!! Snart synes vi igen :D I väntan på Sälen o att få träffa er alla tokar ;) Ha en fin missommar! :) <3

Svar: ayeee, kommer bli braa!! <3 ha en de bra midsommarn du oxå! ;)
alexandrae.blogg.se

2013-06-19 @ 12:06:18
Postat av: Anonym

Har ni en pool? :D

Svar: Njaa int en pool, men en såndär blå simbassäng typ :P int dendär djupaste modellen, men helt stor ändå.. om du bläddrar ner så borda du hitt en bild på den.. :)
alexandrae.blogg.se

2013-06-19 @ 20:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0