A good day

Steg upp halv 9 och körde genast in till stan på lite ärenden och åt sen en god kycklingsallad på sweet vaasa med mamma. Sen körde jag hem igen och for nästan genast ut och tränade. Blev en långlänk på rullskidor och cykel. När jag kom tillbaka hoppade jag i duschen och började sen städa mitt rum. Och nu, 1 ½ timme senare, är mitt rum fint igen. Kvällen kommer spenderas här hemma och bara chilla, kolla serier osv.. mys!
 
Matildas bild från niornas avslutningsmidag på strampen för nån vecka sen..
 
I morgon händer inget speciellt på förmiddagen, men runt klockan 3 åker vi iväg mot årets Jukola som detta år hålls i Jämsä. Vi sover vid någon stuga natten till lördag och på lördag dag är det damernas venla stafett som gäller. Där springer jag i Femmans första lag, sträcka 3. Sen blir det att försöka skaffa sig lite sömn i tältet på tävlingsplatsen för att ladda upp till Jukola. Vi har nämligen fixat ett damlag, så det kommer bli grymt kul. Starten går 23.00 och målgången brukar ske någongång på morgonen. Jag springer sträcka 4 (alltså mitt i natten).
 
"Just idag är jag stark" - Kenta Gustavsson (en låt som starkt förknippas till orientering för mig.. ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0