Fräkenträsstji

Igår gjorde jag i princip ingenting på hela dagen. Låg bara i sängen hela morgonen och kollade Oth och nyaste PLL avsnittet och på eftermiddagen låg jag ute i solen, simmade osv.. Men på kvällen for vi ut och åt till en ny restaurang med familjen, var jätte gott!
 
Idag vaknade jag av att regnet spillde ner. Men jag och Hannes for ändå iväg på långlänk.. Vi cyklade till Kuni (1h) och sprang sedan ett varv runt vandringsleden där (1,45h), så sammanlagt blev det nästan 3 timmar. Och efter det var det skönt att lägga sig under en filt i sängen och kolla på One tree hill, vilket jag antagligen kommer göra resten av dagen också, eftersom det regnar ute
 
1 år gammal bild..
I morgon ska vi på kalas till kusinerna på dagen, och på kvällen har jag ingen aning om vad jag ska göra ännu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0