Fin dag igen

Vaknade ganska tidigt idag och slöade i soffan en stund innan jag for ut på en längre löplänk i det fina vädret. Virrade omkring i någon skog nånstans och kom ut på ett konstigt ställe, så kan det gå. Fick också riktigt vårkänsla idag när asfalten var framme när jag sprang. Och varmt var det också.

Efter lunchen for jag med mamma till stan. Och jag har inte varit till stan på vem vet hur länge, så fick med mig hem en del kläder som jag är jätte nöjda med. Sen åt vi goda bakelser på ett kafe'.

Nu just sitter jag och kollar på skidning i TV och ska sen läsa på religions prov, suck, men ha en mysig kväll!

Två par jeans från Cubus, tröja från Cubus, utedräkt från Intersport (rea)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0