Religiös?

Känner mig väldigt aktiv här på bloggen idag, det här är ju mitt tredje inlägg för dagen. Men har i alla fall just läst klart på religions prov och funderar på om jag ska fixa lite på religions föredraget också. Men kom dock fram till att jag blir för religiös ikväll om jag också gör det.. Haha, nejmen ska kanske fixa på det lite ändå, eller så kollar jag film, får se. Har också varit duktig och fixat nyttiga isglassar, som vi ska äta ikväll.
 
Såhär såg det ut första april ifjol, tror knappast att nästan all snö hinner smälta på en vecka.. Är riktigt taggad på våren just nu, även om jag äälskar vintern. Men vill börja orientera, och som tur är far vi till Tjeckien nästa veckas onsdag, så då äntligen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0