10mila

Kom på måndag hem från en awesome 10mila resa. Började med en natt på viking lines alldeles nya och super fina båt "grace". På lördag kom vi till tävlingsplatsen och bänkade oss där och sen på eftermiddagen var det dags för vår stafett. Jag sprang sträcka 2 och det gick nog faktist bra. Tappade klungan vid sjunde kontrollen eftersom jag hade annan gaffling, men tror nästan jag kom före klungan i mål ändå.. Hade i alla fall tagit upp en del placeringar. Resten av laget sprang också riktigt bra!
 
Herrarna hade sin stafett på natten, men jag, Sabina och Ellen bestämde oss att fara till skolgolvet och sova. Lyckades ta oss dit efter en timmes väntan i en kohage mitt i natten i väntan på bussen. Kanske hade vi missuppfattat var man skulle stiga på bussen... men så kan man också tillbringa en lördas kväll.
 
På söndag då vi vaknade for vi tillbaka till tävlingarna och Ellen och jag for på en träningsbana, lyckades dock bomma starten ganska rejält..
 
Då allt var klart for vi till stockholm centrum på mat och glass innan vi hoppade på den fula båten amorella tillbaka till Åbo.
 
Och efter tre nätter med lite för dålig sömn var de otroligt skönt att sova hela 13 h natten till tisdag!
 
aamen de va ju najs!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0