2 dagar kvar!

Ännu varmare dag idag än igår, awesome!
Började skoldagen med 3h utomhus på brännbollsturnering mellan niorna, träffade ju till och med dendär bollen (stolt)! Sen kollade vi film i 2 timmar innan vi slutade. Då skyndade jag mig in till stan, eftersom jag hade frissatid. Efter det åkte jag hem och vilade en stund innan jag for på skärmträff till Öjberget.
 
En av de härligaste veckorna på sommarlovet 2012, med min favorit Fanny!
 
Nu återstår endast två dagar kvar innan vi har sommarlov. Två dagar då man får vara lite extra fin, först avslutningsmiddag (lunch) med alla nior på strampen i morgon och skolavslutningen på lördag.
 
(Har inte fotat på typ evigheter och är riktigt taggad på det nu, så nu någon dag ska jag ta tag i kameran och gå ut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0