Stafettkarnevaal

Stafettkarnevalen blev lika bra och rolig som alla andra år, älskar verkligen feelisen på stadion!

Gjorde dock ett rätt så dåligt 600m lopp.. Men inte gör det så mycket, va kul ändå! Vi blev i alla fall åttonde vilket faktist är helt okej.

Dagen före vi sprang (alltså fredagen) var vi i helsingfors centrum och shoppade. Fick nog hem med mig lite smått och gott, bla ett iphone skal med norges flagga, två träningstoppar och en bikini.

När jag hade sprungit och träffat lite folk osv for jag som sagt till Jenny och stannade övernatt hos henne till söndag. Var riktigt kul o trevligt, även om vi inte gjorde så väldans mycket (förutom att jag var och orienterade där). Söndagen gick allt för snabbt och på kvällen hoppade jag på tåget hem till vasa..

Tack för en bra helg!!

Har inga bilder från stafettkarnevalen, men Jenny hade en hel del så kanske jag får några av henne sen.. Tills dess några weheartit bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0