Varm dag

 
Skolan var trög idag, men på husli gjorde vi en riktigt dundermåltid. En avslutnings "middag" som bestod av klyftpotatis, gris schnitzel, mustapekkasås, sallad och en super god kolapaj till efterrätt. Gissa hur mätt man var efter det?
Då jag kom hem bytte jag snabbt om till shorts och gjorde gott mellanmål och satte mig ute i hettan och solen. Satt där en bra stund och bara njöt av värmen, snart är det sommar på riktigt.
Annars så har jag packat och nu just ligger jag på golvet och stretchar (vilket mina ben behöver just nu..). Resten av kvällen tänker jag bara chilla och kolla one tree hill osv..
 
I morgon efter lunchen åker vi iväg mot Mikkeli på årets första FM tävlingar, Sprint på lördag och Ultralång på söndag. Spännande tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0