LÅNGLÄNK

Idag var det långlänksmorgon som alla andra torsdagar. For dock redan kvart över sju iväg och gick stavgång med Nenni i 45 minuter innan vi for med resten och sprang i 2 timmar. Så efter en nästan tre timmars träning smakade en gainomax suuper!
 
Kom tillbaka runt 10 tiden från länken och har hunnit vara i duschen och gjort matte läxan. Jag ska snart börja laga mig klar och gå via bibban och låna en bok innan jag far till skolan och äta lunch. Har endast två lektioner i skolan idag.
 
ännu en bild från vår photoshoot.
 
Igår hade vi en riktigt rolig träning på rullskidor med Ola Ravald från Sverige. Vi hade först en kort föreläsning och sedan lite olika balans-,teknik- och skicklighetsövningar. Var roligt med något lite annorlunda än det vanliga, och han lärde oss en hel del nytt.
 
På kvällen var jag hos Ellen, Sonja och Matilda och kollade skräckfilm.. :S Vi kollade filmen Mama och den var inte sådär jätte hemsk, utan ganska passlig (även om vi blev lite smått rädda en del gånger..). Men var i alla fall en trevlig kväll!!
 
Sen tänkte jag bara meddela att jag saknar my banaanaaaa :( ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0