Rubriker är inget för mig

Idag har det varit lite bättre väder än alla andra dagar och började min onsdagsmorgon med en timme i gymmet. Sedan hade jag tre timmar i skolan och nu på eftermiddagen hade vi rullskidsträning. Jag har just ätit middag och ska nu fixa läxorna och kolla oth.
 
I morgon blir det en lite lugnare dag med lätt träning på morgonen och på kvällen åker jag hem för på fredag ska jag åka till Vierumäki på ett tre dagars läger med EM gruppen. Ska bli riktigt kul att lära känna dom bättre!
 
...men på grund av lägret missar jag årets Baltic cup... Det var lite synd, men tror nog ändå att jag kommer få en lika bra helg nu. Vad gör man nu inte för att få springa i Finlands kläder och få åka till Portugal senare? ;)
 
Tjeckien, Våren 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0