Fredagsmys

Fredag idag igen och veckan har gått fort som vanligt. Har skrivit periodens sista prov denna vecka som har gått helt okej. Började redan klockan 8 idag med geografi.. och sedan endast en halv timme gympa då vi hade löptest (jag behövde dock inte springa eftersom vi har FM i morgon), så efter gympan fick vi 2 timmar (!) hål.
Ska snart bege mig till skolan och äta mat och ha 3 lektioner innan vi slutar och far i väg mot Äänekoski och medeldistans & stafett FM.
 
Råkade visst komma en vinterbild.. Inte för att jag vill ha vinter ännu.. Älskar hösten! Men bara för att jag inte hade någon bättre bild, och va ede fö fel me att vis vinterbilder lixom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0