Landskapsstafett

Lördagen började jag med en sovmorgon innan jag drog ut på en långträning. Rullskidade till Öjberget och sprang en orienteringsbana där från en tävling dom hade förra helgen, blev sammanlagt 3h. Vädret var super härligt, och en perfekt avslutning på augusti. Resten av den kvällen låg jag bara i sängen och kollade one tree hill.
 
 
Idag blev det lite tidigare väckning för att fara iväg på landskapsstafett till Alajärvi. Sprang startsträckan i Korsholms första lag som var 5,7km. Det löptes i fin tallskog med mycket gropar och backar, så det var väldigt lättlöpt. Loppet gick bra, även fast jag var trött redan från start.. Kom först in till växling, så jag får vara nöjd. Laget kom till slut in på en fjärde plats.
Kom hem, gick i duschen, packade, åt och nu ligger jag och chillar medan regnet spiller ner. Om några timmar far jag tillbaka till Vörå. Hajjdoo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0