Medel & stafett FM

Har som sagt varit på FM igen i helgen. Den här gången medeldistans och stafett.
 
På lördag blev det tidig väckning för att hinna till medeldistans kvalet som började redan klockan 9. Kvalet gick bra, i princip bara en enda litenliten miss på tvåan, men annars flöt det på bra. Kom tvåa i min kvalgrupp och fick därför starta nästan sist i finalen.
Blev en stunds vila före finalen som började klockan 1, men jag hade start först lite över 2. Gick inte riktigt lika bra som i kvalet.. Hade tre stycken 1 minuts bommar, men blev ändå sjunde, så får nog ändå vara nöjd!
 
Idag blev det lika tidig väckning eftersom vi hade en stunds bilresa till tävlingen. Var stafett och jag sprang startsträckan, Matilda andra och Julia tredje. Var riktigt jämnt på första sträckan i täten, vilket gjorde det super kul att springa. Kom till växling som fjärde (endast 6sekunder från första, så kom ju på samma gång) och de två andra i laget sprang faktist jätte bra och vi kom till slut in på en tionde plats, vilket vi får vara jätte nöjda med.
 
Sen chillade jag ganska länge på tävlingscentralen och pratade med en massa roliga människor i väntan på prisutdelning och hemfärd.
 
<3 mera bilder kommer kanske en annan gång, då jag fått bilder från kameran!
 
Sammanfattat var det en rolig helg med helt godkända lopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0