Snö

Livet flyter på och jag lever även om jag inte bloggat på ett tag. Kom igår kväll hem från en till underbar vecka i Lappland på träningsläger. Fick många bra träningar gjorda och en hel del timmar och kilometrar ihop samlade. Vi har tränat allt från långa härliga grundlänkar till backdrag i iso metsän nousu och nu känner jag att jag så småningom skulle kunna vara redo att skida en tävling. Nästa helg får jag se om jag hade rätt.
 
 
Jag kan också säga att jag verkligen älskar Lappland, skulle ha kunnat stanna där en vecka till. Men ändå är det grymt skönt att nu få vara ledig och hemma í hela 3 dagar och bara få ta det lugnt och ha lite tid med familjen.
 
Idag är det även självständighetsdag.. Grattis Finland ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0