26 NOVEMBER

Just nu då jag skriver detta inlägg så håller jag på att äta en banan. Just for your information.
Och för ni som inte vet så finns det snö här i Vörå, så pass mycket att man till och med kan skida (dock med dåliga skidor). Både igår och idag har vi skidat på golfbanorna och så gott som det går på skidspåret. Så vi får verkligen hoppas att denna snö inte smälter bort.
 
På tal om snö så har jag riktigt julfeelis nu just. Har gjort det julmysigt i rummet här i Vörå, så på kvällarna är det super mysigt att sitta inne i mysbelysningen medan marken är täckt av snö.
Nu ska jag laga mig klar och sedan gå till skolan och äta lunch och ha lite lektioner. Ikväll blir det intensiven och sedan bara ta det lugnt. Vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Var det en svettig banan??!! :-o Just asking... ;)

Svar: Joo de va no ;) helt extremt svetti!! XD
alexandrae.blogg.se

2013-11-27 @ 14:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0