FREDAG

Fredag idag och for genast från morgonen till kyrkan med skolan på en adventsgudstjänst. Gick sedan de 2,5 kilometrarna tillbaka till internatet och är nu ledig tills maten, och om jag inte har helt fel så får vi någon sorts julmat idag. När jag slutar skolan idag far jag hem och packar väskan än en gång och i morgon bitti åker vi med föreningen till Äkäslompolo och skidar en vecka, så kommer antagligen bli en bra och rolig träningsvecka igen.
 
Igår hade jag Rebecca och Ronja köpt lite mysmat och hade en liten mysstund med julmusik och talande. Tack för den!
 
Vindruvor, världens överlägset bästa kex, glögg! aah älskar denna tid på året! ...bara snön som fattas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0