Stressig morgon

Som rubriken säger så fick jag en stressig morgon i morse.. Det är torsdag vilket betyder långlänksmorgon. Sovde ensam i rummet i natt eftersom min rumskompis var borta och jag hade lagt på väckning klockan sju. Men såklart såklart så ska väckarklockan inte ringa just denna morgon som jag var ensam..... Så jag vaknade inte förrän sju minuter över åtta (träningen börjar 8..) och när jag kollade klockan fick jag panik och hoppade upp ur sängen, klädde på mig snabbt som blixten, kastade i mig lite youghurt och mysli och sprang iväg tjugo minuter över åtta (jag gjorde mig alltså klar på typ tio minuter, wow!). Trodde då jag skulle vara tvungen att springa två timmar helt ensam, men mötte några andra så fick sällskap i en timme åtminstone. Blev i alla fall en helt trevlig långlänk trots den dåliga starten på morgonen. Det var såå typiskt att det skulle hända just idag då jag var ensam..
 
Efter en halvdålig frukost och en långlänk var jag vrålhungrig men då fick vi såklart ärtsoppa till mat, vilket man inte blir allt för mätt av.. Men brödet var desto godare (jullimpa). 
 
Och nu måste jag sluta skriva och i stället kila iväg på matte lektion.
 
Lite snö skulle inte heller sitta helt fel, en stor del har smultit bort de senaste dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0