FREDAG

Gårdagen började jag med träning och sedan tog jag det bara lugnt ända tills kvällen då jag for och träffade Jennifer, Janina och Ellinor (som jag btw inte träffat på helt super länge..) och åkte till Amarillo och åt god mat och pratade. Var en riktigt rolig kväll!
Det snöade förresten heela förmiddagen igår, men lämnade ingenting på marken.. 100km norrut har dom snö och 100km söderut har dom snö, men nähhä inte här inte.
 
Idag gick jag ut och gå med Jasper (några bekantas hund som vi sköter medan dom är borta..) från morgonen, var ganska kallt utomhus.. Nu på eftermiddagen har jag fixat bort en massa läxor, så jag inte behöver göra dom medan vi är i Portugal. Och på tal om det så är det endast 5 dagar (!!) kvar tills vi flyger iväg, hjälp vad tiden går snabbt. Nåjo, ska i alla fall snart springa iväg på en löptur.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0