HÖSTLOV

 
Tiden går fort nu. Har snart gått 10 veckor i skolan och om bara en vecka bär det av söderut mot Portugal. Var i alla fall två dagar i skolan denna vecka, måndag och tisdag, innan vi fick höstlov. De två dagarna såg ut som helt vanliga vardagar; skola och träning. På tisdag morgon hade vi en uthållighetsstafett med alla idrottare i skolan. Var en mycket rolig, intensiv och bra träning. Vi var fyra stycken i ett lag och var och en sprang 3 gånger 1 kilometer, så sammanlagt blev det 12x1km. Mitt lag råkade även vinna, haha wiiii.
 
Idag är jag då hemma eftersom vi har dagsverke (räknar det som höstlov, ja) och har städat nu hela morgonen och ska snart börja fixa någon sorts lunch till mig. Sen ska jag antagligen gå ut en stund eftersom vädret är super, torrträna inför EM, kolla lite one tree hill och annars bara njuta av denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0