Torsdag

Torsdagsmorgonen började bra med den vanliga långlänken. Sen till skolan och äta lunch och ha en timme matte innan vi skrev moddeprov, som sekärt gick helt okej. Efter skolan stretchade jag och nu har jag precis ätit middag och ska börja fixa på ett konst föredrag och göra matteläxan och senare även packa.. Och kanske kolla nyaste PLL avsnittet (som jag inte kollat ännu, oomajgaaad) om jag hinner.. Huhhu mycket att göra ikväll.
 
 
I morgon är det redan November och bara en månad kvar tills min favoritmånad börjar. Och i helgen är det även halloween, och den kommer spenderas nere hos bästa och saknade Katja från fredag till söndag. Kommer bli en awesome helg!

Kommentarer
Postat av: alexandrae.blogg.se

mooooooi :):):)

2015-10-25 @ 08:25:26
URL: http://alexandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0